Goosebumps.

Här kommer uppdateringen efter helgen!
 
Efter att ha haft det lite för kul på torsdagen längtade jag heeeela fredagens arbetsdag efter att få återförenas med min säng. Jag och Fripp3 mailade frekvent om hur trötta vi var och hur mycket vi ville hem. MEN på vägen hem var det någonting som spratt till i kroppen, fredagskänslan kickade in. "Inte kan man väl sitta inne på en fredag???". Så vi drog till KOKO och hade farväldrinkar för Jessica round 2. Med oss ut var lilla bäbis-Gareth som varit hos oss i helgen, svinmysigt! Dansade, tappade bort varandra, shottade och var med om mer drama än vi vanligtvis upplever. Spännande kväll med andra ord!
 
Lördagen var inte särskilt spännande. Jag hade en brinnande ångest efter att ha råkat ta sönder en glasflaska när vi handlade i vårt off license, inte det smartaste draget i livet. Vi såg en film som heter Mirror Mirror och garvade åt de små dvärgarna som slogs som barbarer och hetaste prinsen på länge!
 
 
Lördag kväll mötte jag, Frida och lilla Livet upp med hästpojken och gick till Howley Arms. Efter en (eller ett par) Kopparbergs stängde de så vi försökte gå till vår kära rockpub, men de stängde också. Såååå vi gick ännu en gång till le off license (av förklarliga anledningar gick jag inte in) innan vi drog hem och åkte buss och lekte med elden i ring of fire.
 
Söndagen var fin och mysig. Sjöng en massa Mariah Carey och BSB och tittade på sånt här:
 
 
 
Nu sitter jag på jobbet och smuttar på en vaniljlatte, life is B-E-A-UUUU-TIFUL idag känner jag. Ikväll kommer de nog lite spännande nyheter, stay tuned!
 
-KlippN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0