Kaffet kickar in.

Okej, nu är det så att jag har druckit en kaffe och jag känner hur det bara rusar genom kroppen så fort att jag inte ens kan koncentrera mig på vad jag skriver. Hoppas ingen vill prata med mig på ett tag nu för jag kommer inte kunna komma fram till något vettigt.
 
Vill bara sjunga och dansa, men jobbar i en kontorsbyggnad så det får jag spara till bussresan hem. Vad ska jag äta till lunch? Decisions, decisions. Aldrig varit bra på det där.
 
AMEN JUST JA. Vi har ju en liten hemlis som jag tänkte dela med mig utav. STRAX.
Behöver nog inte skriva vem det är som sitter vid tangenterna nu känner jag.
HEMSKT VAD JAG KÄNNER SAKER HELT PLÖTSLIGT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0