This Means War

Igårkväll bäddade jag ner mig i soffan med mina vapendragare Frippus och lilla Livet och dog litegrann över Tom Hardy och hans fina muskliga kropp. Jag tänker inte ens försöka ge mig på att räkna hur många gånger vi utstönade ett "ÅÅÅÅÅÅHHHHHH" eller ett "HURWERNERGH". Till en början var det bara jag och Frida som suktade, medan Liv satt tyst och observerade, men till slut kunde inte hon heller hålla emot.
 
Men alltså. Helt seriöst. Titta på han.
 
 
Och där kan man inte ens se hur rolig, charmig och familjekär han var i filmen. I LOVE YOU LONGTIME.
 
Idag är det jobb som gäller. Har redan haft två finfina samtal och snart ska jag och Liv traska iväg och köpa kaffe. Hade en så kallad smilecount på väg till jobbet. Tror vi drog ihop en stark 25 stycken som såg glada ut. Priset för gladaste delas mellan tanten på cykeln och killen med flytväst.
 
Kaffedags!
Klippen signar OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0