Att vara vuxen.

Just nu ar det sa att Lisa och jag sitter och diskuterar hur otroligt nice det hade varit att fa arbeta hem ifran. behova vakna tio i nio, kaka frulle medan man laser mailen som kommit in over helgen och sedan nar klockan ar fem vara hemma redan och redo for att fixa sig infor kvallens aventyr. Om nagon av er som laser detta jobbar hemifran sa vill jag att ni ska veta hur AVUNDSJUK jag ar (speciellt just i dag).


Sedan star vi just nu infor detta dilemma med att vara vuxen och ha ansvar. Det ar namnligen sa att jag just nu verkligen behover bade stada och tvatta, da jag just nu verkligen gar pa klades-reserverna som vanligtvist aldrig anvands. Pa fullaste allvar, drog till och med fram ett par bla jeans som inte ar supersnava i vaden (dvs man behover inte trycka igenom foten for att satta pa sig byxorna.) det hander ALDRIG! MEN sen sa ar det sa att jag valdigt garna skulle vilja ga pa bio och se Anna Karenina i kvall..... What to do, what to do?

Har far ni i alla fall en liten bild pa mannen i livet.

- Fripp3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0