Breathing's not easy when you're underwater.

 Goooooder morgon.
 
Dags för jobb igen, men hörrni! Nu är vi i alla fall ett steg närmare helg! Man ska se det fina i det lilla har jag hört. Sitter och tittar på finfina män såhär mellan samtal, inte helt fel måste jag erkänna. Kollar även upp lite potentiella outfits för framtiden och undrar än en gång varför jag inte är svinrik.
 
ivolunteerasparawhore:

You Me At Six - No One Does It Better Live at Reading Festival 2012
 
Det är alltså bara tisdag idag, men jag har redan bra planer för helgen så jag tycker det är dags för veckodagarna att SPEEDA upp en hel del.
 
Ikväll hoppas jag på mys med tända ljus. MED VEM DÅ kanske ni undrar? Med tjejorna såklart, romantik är för mesar. Måste ju städa också, men det kan vara det tråkigaste som finns ju. Usch.
 
- KLIPPKLUPP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0