Nu hander det saker.

Jag vet inte om jag skrivit det har pa bloggen annu, men nu sa ar det kanske dags att beratta. Bade jag och Lill-Klippen har bestamt oss for att flytta tillbaka till Sverige. Redan om en manad faktiskt.

Som ni kanske misstanker sa ar kanslorna angaende detta beslut ganska mixade, men just nu har det mesta fallit pa plats, jobben ar uppsagda och vi har hittat tva nya gulliga tjejer som ska flytta in i vara rum, sa detta ska nog bli bra.

Som sagt ar det en manad kvar tills vi sticker men OM vi ska ha skoj under denna manad? Denna vecka ar det en hel del som star pa schemat. I dag sa fyller Roxanne ar (GRATTTTTTTTTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!), sa det ska bli lite middag och drinks i Notting Hill i kvall. MYS! Sedan pa Fredag ar det antligen dags att see Pierce the Veil. Och sen sa pa lordag aker Knodden ligan upp till Birmingham for att se dem igen. Peppad som fa!

Men nu ska jag aterga till jobbet (jag har forovrigt bara 18 arbetsdagar kvar!!! )


- Fripp3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0