Sagan om en fin helg.

Fredag: Jobbade världens längsta dag som aldrig ville ta slut för att sedan åka hem, möta upp en fin grabb vid namn Jocke, raida Sainsburys alkoholavdelning och sedan gitta hem. Förfest innan Face Down med jello shots, vin och finfina människor. Face Down var kul, om än det var lite väl suddigt såhär i efterhand. Tuben hem efter McDonaldsfrukost. Men om du kom hem klockan åtta på morgonen gick du väl och la dig? kanske ni tänker nu. ICKE SA NICKE. Jag och Frida satte oss och spådde varandra i kort och drack tjusiga drinkar.
 
Lördag: Som sagt, jag och Frida satt uppe och härkade på som tusan på morgonen. Och fortsatte en stund in på dagen. OJ! Glömde ju nästan nämna att vi ringde vår nya bästa vän Ben ett x antal gånger och frågade honom om livets stora frågor. En bakispizza och lite nylagt smink senare var vi på gång igen. Eller inte. Vi skulle iväg och se The Ocean's Eyes och Taking Hayley, men allt alla ville var att åka hem och sova och kanske till och med dö lite. Har ju mått bättre i mina dagar. Hällde sakta men säkert i oss en cider och ville dö lite till. Gick ut, tog luft och tog nya tag. Efter lite mer cider och lite mera dans var vi helt okej och vi älskade alla låtar.
Hälsade lite hastigt på Jay innan vi drog hem och kikade skräckfilm. Eller, ja, jag somnade på en sekund tydligen.
 
Söndagen var riktigt fin, men den historian sparar jag till senare. Hihi. HEJ DÅ FRÅN KLIPPEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0